شرکت بازرگانی بارمان

ساخت وبلاگ

يک دستگاه شارژ گاز کولر خوب چيست؟

با پيشرفته شدن تکنولوژي شارژ گاز کولر، دستگاه هايي توليد شده که با دقت بالا باعث کاهش اشتباهات انساني ناشي از عدم تمرکز يا نداشتن دانش کافي مي شود، دستگاه هاي تمام اتوماتيک گاز کولر و هوا را از سيستم کولر خودرو خارج و گاز جديد به همراه روغن گاز را وارد کمپرسور کولر اتومبيل مي کند.

 

دستگاه شارژ گاز کولر مناسب و با کيفيت

 

اين دستگاه ها در بازار کنوني از تنوع برند و مدل بسياري برخوردار هستند، مدل هاي بي کيفيت و به طبع آن ارزان قيمت اين کالا متاسفانه هيچ تفاوتي با روش دستي زيان بار ندارند که شامل يک بدنه ، 1 عدد کپسول و 2 عدد گيج فشار و يک پمپ وکيوم مي باشند که انجام عمليات با اين دستگاه هيچ بهبودي در روند سيستم خنک کننده خودرو ايجاد نمي کند و اتلاف پول و سرمايه و مهمتر نارضايتي مشترهاي فهيم را در پي دارد.

بطور کلي يک دستگاه شارژ گاز کولر استاندارد بايد داراي کمپرسور، پمپ وکيوم فيلتر خشک، اواپراتور با ظرفيت برودت مناسب، ، گيج هاي فشار، شيلنگها و اتصالات استاندارد و شيرهاي قطع و وصل جريان گاز باشد تا بتواند يک عمليات شارژ گاز کولر استاندارد را انجام دهد.

 

مدل هاي به روزتر اين دستگاه ها شامل آپشن هايي مانند پايگاه داده، پرينتر، صفحه کليد، نمايشگر و کمربند حرارتي (heating belt) مي باشند.

 

گفتني است که خودروهاي مدل روز از دو مدل گاز به نام هاي R134a و 1234YF استفاده مي کنند. گاز R134a يک گاز عمومي است و دستگاه شارژ گاز کولر قطعاً قابليت شارژ و تزريق اين نوع گاز را دارند ولي در مورد گاز 1234YF که سازگار با محيط زيست است بايستي توسط دستگاه هايي که آپشن تزريق اين گاز را دارند استفاده نمود تا قادر به شارژ اين نوع گاز در کمپرسورهاي مربوطه باشيد.

خودروهاي هيبريدي HYBRID نيز از گاز و روغن مخصوص به خود بايستي شارژ و تامين شوند.

 

آيا براي تهويه مطبوع بايد بنزين بيشتري شارژ کنيد؟

از آنجا که مبرد از قبل در سيستم تهويه مطبوع وجود دارد ، ما گاز اضافي را شارژ نمي کنيم ، اما اگر فاصله بين واحدهاي داخلي و خارجي زياد باشد ، ممکن است برخي از شارژهاي خارجي گاز لازم باشد.

 

چگونه کولر گازي مبرد مايع را شارژ مي کنيد؟

روش شارژ مبرد مايع براي يک تهويه هوا ، پنجره a.c (سيستم HVAC) با پمپ کردن مبرد در يک بطري بازيابي با استفاده از پمپ خلا سيستم را تخليه کنيد. شيلنگ خط مايع و خط گاز را وصل کرده و آنرا تصفيه کنيد.

 

سيستم تهويه هوا در يک خانه چگونه شارژ مي شود؟

A / C با شير انبساط ترموستاتيک (TXV) به دليل ثابت شدن بيش از حد گرم شدن ، در زير خنک شدن خط مايع که از کندانسور خارج مي شود شارژ مي شود. در بيشتر سيستم هاي تهويه مطبوع مسکوني ، گرماي فوق العاده در دماي 8 تا 12 درجه ثابت مي شود.

 

بهترين شارژر مبرد کولر گازي کدام است؟

Robinair 34988 ، 34788 و 34288 تا 20? مبرد بيشتري بازيابي مي کنند ، اين بدان معني است که براي شارژ مجدد سيستم هزينه کمتري صرف مي شود. بهترين صحت شارژ که مي توان توسط ماشين هاي خدماتي نسل قديم ادعا کرد ، 1/1 اونس + ، يک خطاي 3? در يک سيستم دو پوندي بود. همين دقت شارژ در سيستم 14 اونسي بيش از دو برابر خطا است (7?).

 

بهترين شارژرهاي اتومبيل هند در سال 2020

شارژر سريع اتومبيل boAt Dual Port (داراي گواهينامه Qualcomm) با شارژ سريع 3.0. ...

شارژر اتومبيل AmazonBasics 4.8 Amp Dual USB. ...

شارژر اتومبيل TAGG Power Bolt Dual USB. ...

شارژر اتومبيل Mivi CC2QC3 Dual Port. ...

شارژر اتومبيل Amkette Power Pro 3 Port USB. ...

شارژر اتومبيل Mi 18W Qualcomm Quick Charge 3.0.

 

بالاترين آمپر شارژر ماشين چيست؟

Anker PowerDrive 2 Elite

برترين محصول ما براي بهترين شارژر اتومبيل USB شارژر USB USB Anker PowerDrive 2 Elite 24W است. ظرفيت آن 4.8 آمپر است. همچنين با ميزبان دستگاه هاي قابل حمل سازگار است. در صورتي که به دنبال چيزي با قيمت مناسب تر هستيد ، RavPower 24W 4.8A را در نظر بگيريد.

 

آيا شارژرهاي اتومبيل ايمن هستند؟

از تخريب باتري تلفن همراه خود خودداري کنيد

 

بله ، شما مي توانيد خيلي چيزهاي خوبي داشته باشيد. ... اين توصيه در مورد شارژرهاي معمولي که از آنها استفاده مي کنيد و همچنين شارژرهاي تلفن اتومبيل صدق مي کند: آيفون يا آندرويد خود را بيش از آنچه که در آن است متصل نکنيد ، در غير اين صورت عمر باتري خود را به طور جدي کوتاه مي کنيد .

شرکت بازرگانی بارمان...
ما را در سایت شرکت بازرگانی بارمان دنبال می کنید

برچسب : شير انبساط ترموستاتيک, نویسنده : شرکت بازرگانی بارمان barmaun بازدید : 153 تاريخ : شنبه 5 تير 1400 ساعت: 12:21